Kuvia kuvia kuvia~~

Maailmasta yleensäkin sen verran että ahdistus on nyt ihan uusilla tasoilla kun en ole pariin päivään ottanut mielialalääkkeitä koska maanantaina allergiatestit ja oudon ihottuman mysteerit. :D Huhhuh outo on pää. Ennen tätäkin hässäkkää ollut pää hieman vaikea ja olen esim tämän koko viikon nukkunut lääkkeillä. <3 Hirveää ranttia nyt kyllä...

Mun on tehnyt ihan kamalasti mieli koko viikon kirjotta johonkin että KAKKAPYLLY mutten ole viitsinyt kun on tuntunut tyhmältä. :/

 

Kuuntelin vähän Marina and the diamondsia ja kirjoittelin ylös kivoja sanoja.....

Tää on kyl mun ehdoton suosikki kamaluudestaan huolimatta koska tein tän niin lääkepöllyissä että tää tuli ihan yllärinä ku unien jälkeen avasin luonnoskirjan! :''DD Oli yksi aamu sellanen ahdistuskohtaus että nappia naamaan ja takas nukkumaan mut kuinkas sitten kävikään.....

Olen hyvä ja kuuntelevainen oppilas ja piirrän tunnit pokemoneja.

Piti piirtää JOTAIN uuden luonnoskirja ekalle sivulle ku se oli niin orpo :/

Toinen mun tuntieni ratto on kyllä rakas kalenterini. <3 En mä lusmu ole, keskityn vaan paremmin kun on käsillä jotain tekemistä samalla!

 

PS. tää on ihana <3 http://nedroid.com/